reklama

Vypľutá mentolka

Posedávam a mozog mi opantáva tretí mikrospánok. Rozhovor kolegov, rádio, zvuky kuchyne... A prúd myšlienok, ktoré si človek nestihne ani uvedomiť. Som divný. Podľa testov vyrovnaná osobnosť. Podľa seba flegmatik bez cieľa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Horizont a mraky zo Slnka vyrobili hamburger. Pol ôsmej. Obklopený ovocnými stromami sa snažím myslieť. Ešte že to nejde. Opustené štále, psí brechot, za oplotkom dobytok... Svet, pre ktorý sa oplatí žiť. Možno nie naplno. Možno len napoly. Iba tak trošku. Požičaná červená lady oddychuje obďaleč po sparnom dni. A ja mám v hlave kľud. Kľud vypľutej mentolky. Popravde- je to fajn. Kým to zas nepríde. Čo? Tiež by som rád vedel. Nateraz stačí zvuk ticha. Mám pocit, že takto by sa cítil Don Quijote, keby neexistovali veterné mlyny. Prázdno a maska. Sebavedomie, občas drzosť, humor... A ľudia vás berú. A vám sa to páči, lebo toto ste chceli. Mal by som byť šťastný. Pán Maslow by mal ešte navýšiť svoju pyramídu. Niečo totiž chýba. Možno vzťah k Bohu, možno poznanie lásky. A možno prach prosté lentilky. Kto vie? Normálny rozhodne nie som. Vtáci štebotajú a zlomené slnečnice už nemajú šancu. Tik v ľavom oku. A stratený syn sa vrátil z práce.

Viliam Kolcun

Viliam Kolcun

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študent, ujo, skaut... Pre každého niečo iné. Hľadám svoje limity a cestu, ktorá stoji za to, aby som sa po nej vydal. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu